WLIP BENCHMARKY WEBU

Abychom umńõli posoudit, zda zjiŇ°tńõn√© hodnoty o vaŇ°√≠ nebo konkurenńćn√≠ spoleńćnosti jsou podprŇĮmńõrn√©, prŇĮmńõrn√© nebo nad prŇĮmńõrem standardn√≠ aktivity na webu, vyvinuli jsme ńćtyŇôi z√°kladn√≠ indexy. KaŇĺd√Ĺ z tńõchto indexŇĮ mńõŇô√≠me zvl√°Ň°Ň• pro z√°kladn√≠ obory podnik√°n√≠.

PŇôehled indexŇĮ:

Reactivity
Index

m√≠ra diskutovanosti jednotliv√Ĺch t√©mat v r√°mci vŇ°ech t√©mat segmentu. Jak moc je vaŇ°e t√©ma atraktivn√≠ oproti prŇĮmńõru ve vaŇ°em oboru.

Brand Share
Index

pod√≠l na komunikaci o moj√≠ znańćce vzhledem k celkov√© komunikaci m√©ho segmentu.

Campaign Reach
Index

jak moc kampaŇą ovlivŇąuje objem komunikace o moj√≠ znańćce ve srovn√°n√≠ s prŇĮmńõrem segmentu.

Sentiment
Index

zda je pod√≠l pozitivn√≠ho sentimentu na komunikaci o moj√≠ znańćce niŇĺŇ°√≠, ońćek√°van√Ĺ nebo vyŇ°Ň°√≠ neŇĺ by mńõl b√Ĺt.

PŇôehled segmentŇĮ:

Telco FMCG IT & Technology
Finance Utility & Services Automotive
Web Total

Mapa indexŇĮ:

PŇô√≠klad mapy Sentiment Indexu vŇ°ech segmentŇĮ.
PŇô√≠klad mapy Sentiment Indexu pro segment Finance.