Monitoring sociálních sítí je velmi užitečná věc. Sebelepší report či statistika ale bez důkladného pochopení insightů a interpretace důvodů, nemá velký smysl.

Proto jsme vyvinuli velmi užitečné analytické produkty, které dokáží zpracovat stovky tisíc informací z jakéhokoliv monitorovacího nástroje, který používáte. Nabídka je následující:


Jak lidé diskutují o daném tématu

Jak jsou důležité platformy

Kdo jsou klíčoví konkurenti na internetu

Kdo jsou nejvlivnější uživatelé

Doporučení pro využití

  • Vhodné jako vstupní analýza při spuštění monitoringu
  • Potřebujeme porozumět, jak lidé vnímají online kategorii, kde se o nás mluví a kdo jsou hlavní hráči

Co získáte

  • Přehled, jak moc se mluví o vaší společnosti či segmentu
  • Jaká diskuzní místa jsou klíčová pro pokrytí
  • Na které oblasti bychom se měli zaměřit
  • Jakou konkurenci bychom měli sledovat
  • Identifikace nejvlivnějších autorů